Tuesday, June 28, 2011

Semangat Diriku!!!

Assalamualaikum WBT

Alhamdulillah...hari ini aku telah diberi kekuatan oleh Yang Maha Kuasa untuk menjalani kehidupan seharian ku..setelah aku dikejutkan dengan berita yang menyedihkan semalam...Alhamdulillah hari ini aku tidak berasa sedih lagi malahan terus bersemangat untuk menghadapi hari2 yang mendatang..

Semalam dikejutkan dengan khabar yang kurang baik...tetapi...hari ini...aku dapat sesuatu yang pasti akan membuatkan setiap pekerja berasa seronok...yeah..dah dapat gaji..itulah berita yang mengembirakan aku..sekurang2nya terubat la jugak kesedihan aku tatkala mengenangkan ibuku yang kesakitan...

Oleh itu, aku kene lebih kuat dan berusaha sedaya upaya aku tuk membantu keluargaku dan juga diriku ini..So..marilah kita bersama-sama semangatkan diri kita untuk terus hidup sehingga ke akhir hayat ini..

InsyaAllah...Allahuakbar!!! Fighting!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...